Chi Cheng competes in an underground snakefighting ring, but is forced to take on his fathers business. Wu Suowei is determined to change his life after his girlfriend Yue Yue broke up with him, and set up a stall as a business venture, but he runs into Chi Cheng. As Chi Cheng and Yue Yue appear together, Wu Suowei believes them to be a couple, and sets out on a plan to get back at his ex by getting involved with Chi Cheng.