Give
Composer Adam and classical singer Patrick were the envy of their circle when they were together, but now that they've broken up, Adam attempts to put the pieces of love back together through music. As the notes begin to play, Adam tries to unravel the truth of their breakup...is it possible that some love can only be left in the music after all?