After spending time together, Athit, the owner of a B&B, and P, a writer, start to understand each other and gradually repair not only the dilapidated building, but also the wounds in their hearts in this house full of memories. P hopes to include Athit's story in his own novel, and Athit learns to face the past and bravely embrace love with P's companionship.