P, a young writer in search of inspiration, goes to a B&B for inspiration but finds it closed for renovations. Athit, the owner of the B&B, has had his heart broken in the past and now just wants to bring the place back to life. He tries to get P to leave, but Pee insists on staying, and a story of love and inspiration unfolds.