Big Boys
Jamie is a young boy with low self-esteem who was looking forward to a family-only camping trip, only to discover his cousin brought her new boyfriend Dan. What starts out as a prickly pairing gradually turns into a deeper understanding between the two, and awakens feelings in Jamie that he never knew he had...