B.O.Y.: Bruises of Yesterday
Tobias is abandoned by his mother and comes to the country to spend the summer with his grandparents. He meets Aron, a painter, and Jonas, a gigolo, whose tenderness and sensuality give the boy his first taste of love and sex. However, when Aron fails to fulfill his emotional needs, Tobias becomes confused and starts going down a dangerous path...