Hot Blood & Outburst of Rage
Liao and Xun are about to graduate from college, with Liao also dealing with an upcoming military service exam. The test gives Liao anxiety, not just about serving but also about his own identity. One night, Xun accompanies him and ends up getting caught in the crossfire of emotions. Where is the line between friendship and passion between the two?