Where Your Eyes Linger (Director's Cut)
High school students Han Tae-joo and Kang-gook have always been together for 15 years. Although they are friends, Gook is actually a bodyguard for Tae-joo, the heir of a chaebol family. But when new student Choi Hye Mi transfers into the class, a new aspect of their relationship starts to develop. Will this new love triangle spiral out into jealousy or will a new romance bloom?