Season of Love in Shimane
A year after his trip to Tokyo, P moves to Shimane to become a travel blogger. One winter day, P receives a message he had long been waiting for: Pan has returned. However, he hasn't come alone as he's arrived with his manager and another young artist. Will passionate feelings be reawakened as new and old relationships clash amidst the snowy backdrop?