Dog Tags
Abandoned by his father and raised by a single mother, Nate Merritt joins the Marines to support his soon-to-be fiancée. While on leave in Palm Springs, Nate meets a seemingly free spirited young gay man, who leads him on a path of discovery--and to the surprising identity of the father he never knew.