At Yaegaki Shrine, P shared his feelings with the younger artist. Plai agreed to get closer with him. P confessed to Pan at the mirror pond, and Pan accepted. On P’s birthday, Pan surprised him with a cake. P later announced he would return to Thailand with Pan.