Pan woke up in P’s arms, and they shared a shy moment. P tried to confess his feelings but missed the chance. Plai advised him about the difficulty of long-distance relationships. The next day, P saw Pan acting close with the younger artist, making him feel uneasy as his feelings remained unspoken.