After photos of P and Pan leaked, Pan did a live stream to clarify they were just friends. P felt hurt and withdrawn. When Pan got sick, Plai took his place in the live and was well-received. Later, Pan overheard P and Plai talking, misunderstood, and ran away, prompting a search.