A year after moving to Japan, P becomes a travel blogger but still misses Pan. While working in Shimane, he silently wishes to see him again. When Plai calls about a vacation, P hopes Pan will come too. However, only Plai, his manager, and a young artist arrive—Pan is stuck at work. Disappointed, P tries to stay composed. The next morning, Pan finally shows up, smiling warmly. Their reunion is emotional, but P’s happiness quickly fades when he sees someone’s arm resting on Pan’s shoulder, triggering an unexpected wave of jealousy.