New member Minwoo joins the group and her bright and generous personality quickly attracts attention, causing the girls to re-examine their feelings for each other. After dinner, the girls ask out the contestants again. Jinah is not chosen, and instead of taking the initiative, she can only observe Minwoo's and Riwon.