CHEMSEX
A group of gay men who have never met each other connect through dating apps to participate in an orgy fueled by chemical substances. They use drugs to enhance their sensual stimulation, but do these short-lived pleasures really bring happiness and fulfillment? Or do they fall into the deeper loneliness and longing?