Neuromance
The gay scene of Sydney seemed like another world for 23-year old Nate. Having been diagnosed with autism, he yearns to feel like he belongs, but struggles with the unwritten rules of gay dating culture. When his friends help him sign up for Grindr, will he finally find his destiny, or will he face a harsh reality check?