Also the Heart Is A Muscle
After battling cancer successfully, a young man starts to go to the gym to train his body. During his time training, he finds himself attracted by the muscles of the athletes, and when he sees two naked friends wrestling, he is filled with desire and fear. This leads him down a path of exploring what he and his body really want...