Sebastian
Max leads a double life; during the day he freelances at magazines, while at night he does sex work under the name Sebastian while collecting information for his novel. While his literary star rises while taking part in the pleasures of the sex industry, the danger of his double-life threatens to come to light. Which is stranger, fact or fiction?