Chalna: Enough Time to Fall in Love
Jiwoo works at a cafe and one day locks eyes with the girl across the street, Haein. Jiwoo writes a post on social media wondering if the girl likes girls too. The post becomes popular, and Haein has also left the message... What, if anything, will blossom between these two?