#LookAtMe
Sean, a YouTuber, is outraged when he finds out that a well-known pastor has made homophobic comments and records a video to fight back. However, the situation quickly spirals out of control when legal and religious measures are brought against him. A dark satire full of dramatic tension, and inspired by real life events in Singapore.