We'll Go Down in History
The story of TRUK United, a grassroots, proudly trans football club formed in January 2021. Filmed over two years, this heartfelt documentary captures the highs and lows of the pioneering UK team on and off the pitch as they strive to create a safe haven for their community in the face of rising transphobia.