Dragfox
Struggling with their gender identity, eleven-year-old Sam feels alone and confused, not quite sure how to express the way they feel. That is until a mischievous neighbourhood fox (voiced by Ian McKellen) jumps through their window late one night, taking Sam on an all-singing, all-dancing journey of self-discovery and acceptance.