Glitter & Doom
Glitter, a circus performer, and Doom, a musician, meet in a chance encounter and set off on a summer of love. In this musical soundtracked by the lesbian folk legends the Indigo Girls, will reality come crashing down on the two lovers or will their love stay shining?