Does the Flower Bloom?
Adapted from a popular BL manga, Yoichi Mizukawa is a 37 year old working at an advertising agency where one day he bumps into fellow colleague Kazuaki Sakurai. Despite never interacting before, the two quickly develop romantic feelings. However, Kazuaki receives notice that he's being transferred to Osaka. Will their relationship last against this challenge and more?