No Touching At All
On his first day at work, Shima Toshiaki gets stuck in an elevator with a hungover man who turns out to be his boss, Togawa Yosuke . Togawa's rough and blunt demeanor makes a stark contrast to the cautious and introverted Shima, but they gradually develop a subtle affection for each other. However, when Togawa confesses his feelings, will Shima be brave enough to open up?