Coffee House Chronicles
In Los Angeles gay men sign up for a dating service called TruLovin, and meet at a coffee shop to date and gossip. Eli struggles to meet a 'nice guy,' Owen enjoys hooking up freely, and nine other stories are told in this refreshing ensemble comedy full of hunky eye candy.