What can happen if Mishima Yukio meets Socrates? Hins, a dreamy boy who indulges in literature and thirsts for philosophy, is overwhelmed by a charismatic teacher Antonio, dragging his religious girlfriend Joey together into uncharted territories. The intriguing appearance of Swan, an elegant and intellectual lady, only adds to their entanglement of spirit and lust. Seemingly their love for art and wisdom would lead them to a surreal poetic life in an unrestrained Utopia amid the earthen world, yet what stands in the way is a lifetime secret and a lie of heart.