Thara's true nature is finally revealed and she plans to take Tong's golden blood on his 21st birthday. Faced with a destiny that is about to be destroyed, Tong desperately fights back and calls on Mark to save him. Meanwhile, Mark is gradually piecing together Thara's lies. Truth, blood, and emotion are intertwined in the night before a showdown from which there is no escape.