As Tonkla's death leaves Tong in mourning, Mark supports him, but Thara's reminder shakes their belief in love, and they decide to distance themselves from each other. With Nakan still missing and Thara's power waning, the vampire world is in danger, and Mark vows to find the enemy himself.