My Golden Blood Episode 9
Mark and Tong celebrate one month together, and after a passionate night, they trust each other even more. However, Thara reminds them that once Tong turns 21 years old, his blood will no longer need protection which might cause their relationship to change. With love between vampires and humans never being successful before, Tong wonders if his love can survive the challenge of loving an immortal.