My Golden Blood Episode 8
Thara reveals that Tong’s golden blood could be key to protect the vampire pack and quell the crisis facing their kind. Meanwhile, Mark and Tong’s feelings only grow stronger, and Tong wants to be more than just protected and wants Mark to have his blood. Can Mark accept his decision?