My Golden Blood Episode 6
As Mark and Tong spend more time together and draw closer, feelings of intimacy and restraint begin to struggle against their shared mission to protect Tong’s blood. While under surveillance from other vampires, they attempt to stay away from each other, but their hearts draw them closer while danger grows.