My Golden Blood Episode 4
Mark takes Tong to meet the elder vampire Ms. Thara. She warns Mark that the power of the golden blood is far greater than he expected, and that getting too close to it could lead to dangerous consequences. The meeting rattlesTong, and he begins to wonder if he's just a pawn in a vampire plot.