My Golden Blood Episode 1
Tong and his best friend Tonkla leave the orphanage for a new life in Bangkok. At a part-time job, he meets the mysterious and dangerous Mark, a man who seems to have known him for a long time. When Tong accidentally bleeds from an injury, Mark's true identity is revealed as a vampire, and Tong's blood, known as “golden blood”, is a deadly temptation for vampires. Love and danger ensue!