After breaking up on the overpass, Yi-Ming and Ting-Ting have started their own lives. Yi-Ming returns to the workplace, and while Ting-Ting resumes her interest in playing music, Yi-Ming quietly follows the band's performances. Through playing music, Ting-Ting meets singer Xiao-Ning and a unique understanding develops between the two. While Xiao-Ning is brave enough to pursue love, will Yi-Ming be able to let go of the shackles of the past and be brave enough to chase after love this time? Will this relationship that has been delayed 15 years be as beautiful as she once wished for?