Your Eyes on Me
Night falls in London and a drag queen named Gloria takes to the stage. A young and shy new dancer named Kandi catches Gloria's eye, and the queen decides to help the dancer develop his talents. As the two draw closer under the neon lights, will a romantic relationship bloom between mentor and mentee?