Miles and Brody are best friends with very different personalities. One is a romantic at heart while the other enjoys sexual freedom; but one day they make a promise to spend the rest of their lives together if they're still single in ten years. As the deadline draws closer, neither has found their perfect match. Will they really keep their promise, or will they find someone else to make their dreams come true?