Finding the Adolescence
Takane and Mika are teenage best friends; Mika wants to be a novelist while Takane wants to go to art school, and uses Mika as her model. One day, Mika learns that the novel she loves was written by the school librarian, Namie. As the two of them grow closer and their relationship slowly changes, Takane decides to take drastic action.