Baby Steps
In the sequel to'Say Yes,' Beau and Caden take on a new challenge in their relationship. A year after Lily's death, they learn that she had her eggs frozen before beginning chemotherapy. Faced with this unexpected 'inheritance,' they must choose their next steps. Will they become gay parents, choose surrogacy and raise the child, or will they give it up for adoption? What baby steps will they take to begin a new chapter of their life together?