After the success of the festival, Ting-Ting's work gets recognized and her passion for music returns. Yi-Ming learns to let go of her inhibitions, and is frank and open about Ting-Ting and what she means to her. Yi-Ming lets Ting-Ting integrate into her family life, and with mutual effort and understanding, their relationship becomes more stable and intimate.