One year later, Yi-Ming and Ting-Ting have moved on to new lives. Yi-Ming returns to the workplace to face new challenges, while Ting-Ting rediscovers music and her lust for life. During a street performance, the two unexpectedly reunite, and the memories of the past and the conflicts of reality intertwine. Will they be able to get closer to each other's hearts again?