A story about 4 gay men who try to lead a normal life in Korea, the conservative and harsh country for LGBT in Asia. In the middle of making a queer film Jun-moon, a director, loses his self-confidence due to social scrutiny regarding his sexual orientation. Byung-gwon, a gay rights activist, has been participating in movements to establish equal rights for homosexual laborers. Young-soo, a chef who moved from the countryside 15 years ago, lived a lonely life but he finds happiness after joining a gay choir. Yol, who works for a major company, dreams of the day him and his partner, can have a legal wedding with overcoming the prejudice against people living with HIV/AIDS.