Toska
Flavio is immersed in nostalgia and regret, so he faces his daily solitude by finding comfort in the solitary ritual of smoking a cigarette. Each puff becomes a journey into the past, evoking moments shared with Alberto: warm embraces, laughter, and tears. These memories resurface vividly, revealing the fragility of human balance and the impact of the choices made in their relationship.