So long, Paris!
12-year-old Lucy can't accept the fact that her parents have divorced. Before the holidays end and she returns to London and her mother, she interrogates her father for information about his new relationship. However, she unexpectedly runs into her dad's boyfriend. Can Lucy handle this holiday surprise?