Bold Eagle
Trapped at home with hallucinogenic drugs and his talking cat, BOLD seeks refuge in the strong arms of strange men from the internet as they masturbate their way to true happiness.
☆ Making a big splash at many film festivals, the production designer of the series 'Hello Stranger' makes a bold, unrestrained and creative effort.