Year of the Oat Milk Latte
While doing drugs in the bathroom on New Years Eve, a young queer actor makes a resolution to change his life. But during his spiritual quest he gets addicted to designer caffeine, and while effective at first at bringing about change, success quickly slips through his fingers when he runs out of oat milk.