Cock N' Bull 3
Flight attendants, Chris and Wes, instigate twisted mile-high games with passengers, leading to the unimaginable - maneuvering an emergency landing after someone poisoned the pilot.
☆ These flight attendants are even crazier than the ones in 'I'm So Excited!' as the cast from 'Cock N' Bull' return!