Mariana dreams of finishing Art School, but her husband is a traditionalist who doesn't intend to let her pursue her dream. On the other hand, her best friend Paola always encourages her. The two women start to fall in love with each other, causing Mariana to be torn between pursuing her dreams or continuing to follow her husband.