Elyes takes Pat on holiday, and while he's on vacation, he makes romantic gestures towards Pat.
Patt the secretary realizes he's fallen for Elis, the evil boss everyone shuns. Should he have the courage to make his affection known to his office, or should he keep his feelings to himself? How will Patt cope with Elis's aggressive advances?